averysso

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Avery - 18 oktober 2014 20:44

Idag så sökte jag runt bland mina saker på datorn och råkade ramla över ett mail från Star Stable där det stod en kod så man fick 300 star coins!! Men eftersom det är dubbla star coins nu så fick jag 600!!!!!!

Och då tänkte jag direkt. Jag måste köpa den ponnyn. Och det gjorde jag.

Lite Fakta:

Namn-Northstar

Smeknamn-Tia

Färg-Vit

Ras-Jorvikisk Ponny

Kön-Kvinna (Det har jag bestämt själv)

Så här ser Tia ut

 

Visst är hon vacker.

Jag köpte Tränsle och filt idag men sadlen har jag haft sedan innan.

Av Avery - 18 oktober 2014 17:01

Jaha, idag så hade jag inget och göra så jag typ slängde ihop en grupp och en av dom. (Hon på bilden längst till höger som också är med på mitten bilderna) Blev en riktigt god vän och hon var jätte trevlig.  

    

 

Hoppas ni som spelar Star Stable också har några bra vänner där.


                                                                             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg.
Jag heter Avery Starbrooke och driver denna blogg.
Här skriver jag om lite vad som händer på Star Stable m.m. Jag är på Server 2 och bor på Steves gård med mina fem hästar.
Hoppas du tycker bloggen är bra.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta spelar du Star Stable Online?
 Varje dag
 Nästan varje dag
 3-4 gånger i veckan
 1-2 gånger i veckan
 Någon gång i månaden
 nästan aldrig
 spelar inte men har konto
 spelar inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards